Gå til indhold

Styrkelse af det gode værtskab på tværs af organisation

Torsdag den 24. november 2022

Kompagnihuset, Kompagnistræde 3, 4700 Næstved 

Det er vinter Måske har I lukket eller måske har I færre gæster end i jeres højsæson. Måske har I erfaret, at jeres målgruppens adfærd har ændret sig efter Covid-19 eller måske er der tale om en helt ny målgruppe der er begyndt at besøge jer?

Der indsamles oftest mange erfaringer samt viden om jeres gæster og deres adfærd. Hvordan får vi samlet de indsigter som frontmedarbejderen, medarbejderen der sidder med hjemmesiden og dem der arbejder med organisationens strategi har?

Og sidst, men ikke mindst, så har lokalsamfundet ligeledes en vigtig medskabende rolle af det gode værtskab, så hvordan bliver lokalsamfundet indtænkt i jeres arbejde med gæsten?

På dette modul har du mulighed for at skabe struktur for vidensdeling og samarbejde på tværs af organisation og lokalsamfund. Fokus er at skabe sammenhæng i jeres formidling og interne forståelser, på tværs af det fysiske og digitale oplevelsesrum. I skal arbejde med jeres materialer, hjemmeside og fortællinger, men også med den data I har tilgængeligt om jeres gæster. Ligeledes får du indsigt i hvordan ovenstående værktøjer kan bruges til at tiltrække kvalificeret arbejdskraft til din destination.

På dette modul kommer Philip Mumgaard og Julia Hunt fra Leisure Management med faglige og praktiske input til hvordan I skaber det gode værtskab på tværs af jeres arbejdsplads.

 

Målgruppen

Dette modul skal I helst tilmelde jer med flere deltagere på tværs af organisationen. Modulet er målrettet de organisationer, som har flere kanaler og forskelligartede målgrupper og kommunikatiove strategier. Dem med en reception/salg – museer, hoteller, forlystelsesparker osv.

 

Tilmelding skal ske til Cecilie Sjelle på cs@vism.dk senest fredag den 18. november. 

Projektet er støttet af:

Erhvervfremmebestyrelsen

Share your wonders: